جدیدترین نسخه از اپلیکیشن Snapp Driver | اسنپ رانندگان را به منظور شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. اسنپ رانندگان ورژن قدیمی اگر مسافر اسنپ هستید و یـا مـی‌خواهید اسنپ را به منظور سفرهای درون شـهری خود استفاده کنید، اسنپ رانندگان ورژن قدیمی اپلیکیشن اسنپ مسافر را دانلود کنید. اسنپ رانندگان ورژن قدیمی هر‌زمانی کـه مـی‌خواهید مسافران را درون شـهر تهران جابه‌جا کنید و درآمد داشته باشید. شما مـی‌توانید با انتخاب محل و در هر ساعتی از شبانـه‌روز با اسنپ درآمد داشته باشید. اپلیکیشن اسنپ هم‌راه را دانلود کنید بعد از ثبت‌نام با وارد شماره موبایل، ما شما را قدم بـه قدم به منظور همراهی با اسنپ آموزش مـی‌دهیم. شما هم اکنون مـیتوانید این برنامـه را بـه صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دریـافت کنید.

تغییرات آخرین نسخه :

  • امکان دریـافت سفر رفت و برگشتی به منظور سرویس اسنپ باکس
  • رفع ایرادات گزارش شده

نحوه‌یب درآمد درون اسنپ :
+ هر لحظه مـی‌توانید عملکرد و و سطح درآمد خود را درون اسنپ ببینید. 
+ هزینـه سفرهای نقدی را مستقیما از مسافر دریـافت مـی‌کنید و هزینـه سفرهای اعتباری ۳ بار درون هفته بـه حساب بانکی شما واریز مـی‌شود. 
+ پرداخت حق کمـیسیون کمتر و پشتیبانی ۲۴ ساعته
+ ارائه کمک‌ هزینـه‌، معرفی مناطق پر درخواست و طرح‌های تشویقی درون باشگاه رانندگان

◊ اگر مشکل بروزرسانی برنامـه گوگل پلی سرویس کلافه کرده شما رو دیگه نگران نباشید ◊

مرحله اول :

تصاویری از اخطار های برنامـه گوگل پلی سرویس جهت بروز رسانی اپلیکیشن بـه شرح زیر است:

مرحله دوم :

مشکل تمامـی کاربران روزانـه درون این روز ها مشکل بروزرسانی گوگل پلی سرویس مـیباشد کـه بیشتر اخطار بروزرسانی درون برنامـه اسنپ دیده مـیشود. برنامـه اسنپ طوری طراحی شده کـه باید نسخه اصل برنامـه گوگل پلی دانلود شود و بروز رسانی شود کـه این سرویس بخاطر تحریم ظالمانـه از ایران گرفته شده و برای کاربران ایرانی درون ایران قابل دانلود نیست اما سایت دانلود برتر نسخه اورجینال این اپلیکیشن را از سایت های اروپایی بـه دلار خریداری کرده و برای شما کاربران عزیز با لینک مستقیم قایل دسترسی است.

مرحله سوم :

شما به منظور دریـافت برنامـه گوگل پلی از لینک زیر استفاده کنید بعد از کلیک بر روی لینک زیر و پرداخت 4000 تومان بروز رسانی برنامـه گوگل پلی سرویس را دریـافت کنید(بعد از پرداخت اطلاع دهید از طریق تلگرام برنامـه هاا ارسال شود) کـه حاوی سه برنامـه هست به شرح تصویر زیر :

دانـــلــــود ….

دانــــــلـــــود …….

: اسنپ رانندگان ورژن قدیمی




[دانلود ورژن جدید برنامـه Snapp Driver v2.9.6 | اسنپ رانندگان اسنپ رانندگان ورژن قدیمی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 02:34:00 +0000